Goblin 12.Bölüm

17 Eylül
Sonra İzle
İzledim

Yorumlar (16)

Tüm Yorumlar

  • Gong Yoo
    Gong Yoo Ziyaretçi
    Kim Shin Wang Yeo nun neden reenkarnesini suçladı geçmişi için adam zaten azrail olarak ceza çekiyor neyse devamına bakıcazz
    • Buseee
      Buseee Ziyaretçi
      Reenkarnesi degil ki yeo nun kendisi büyük bir gunah isledigi icin azrail oldu kizmasi normal yani ona
  • piş sen
    piş sen Ziyaretçi
    ciden ara sıra diyomki neden bunu izliyom neden cini bir insan gibi azraili insan ve ençok koyan Allahı ne gibi gösteriyolar sonra onların cahiline bırakıyom bizim sahip olamadıklarını aklıma geliyor Kranı kerim gibi bi hem dizinin sonunu çook merek ediyom
    • ziyaretci001
      ziyaretci001 Ziyaretçi
      duygularıma tercüme olmuşsun kardeş
    • ARMY'
      ARMY' Ziyaretçi
      ne allaka filim işte izle ve sorgulama beğenmediysen izleme asıl cahilik senin ki bence ama
      • Ervah
        Ervah Ziyaretçi
        Film işte diyerek geçiştirmek çok yanlış. Sublimile edilmiş ne çok şey var. Bilinç altına ne kadar şey yerleştiriyorlar. Allahı , kullarına karşı zalim ve eşitsiz davranıyo gibi gösteriyorlar. Haşa! Umarım dizinin sonunda yanılan ben olurum.
    • Aydanur
      Aydanur Ziyaretçi
      Bizim dinimize göre normal değil biliyorum ama onların dininde reenkarnasyon gibi şeyler veya dizideki şeyler normal olabilir.Filmler veya diziler Dünya'daki bütün dinlerin kuralları ve anlayışına göre çekilseydi fantastik kurgu vs. şeyler olmazdı.Mantıklı düşünün lütfen.Ayrıca bazı dinlerde bu dizide görülen şeylere inanlar çok.
  • İlayda Kayıtlı Üye
    Tüylü yunusla birbirimize alışmıştık???
  • Meral Kayıtlı Üye
    Tekrar beeen. Ama açılmıyooor???diğer bölümüde denedim o da olmuyorr???
  • Meral Kayıtlı Üye
    Bi ricam daha var. Hazır eliniz değmişken diğer bölümleride yaparmısınız lüüüüüütffeeeeeee.
  • Meral Kayıtlı Üye
    Afedersiniiiz. Tekrar rahatsız ediyorum ama tekrar açılmıyor. (At hırsızı) ????????????